Cu aplicația noastră se va potrivi totul.
Descarca

Întrebări frecvente

Care sunt modalitățile de transport și cât mă va costa?

Coletul va fi livrat cu un curier din România.Transportul este gratuit pentru comenzile cu valoare mai mare de 365 Lei. În funcție de modalitatea de livrare aleasă de Dvs. la prețul produselor se vor adăuga costurile de transport, asigurare și ramburs.

Produsele sunt în stoc?

Da, toate produsele din oferta eshop-ului sunt în stoc și sunt pregătite pentru expediere.

Când voi primi produsele?

De obicei livrăm coletul în termen de 3 zile lucrătoare de la expediere.

Returnez produsele. În cât timp mi se vor restitui banii?

Banii pentru produsele returnate, se restituie în cel mult 14 zile din ziua în care am primit produsele returnate. Despre recepționarea produselor returnate și despre restituirea banilor vă vom informa printr-un e-mail.

Câte zile de la primire pot reține produsele?

În cazul când produsele se comandă pentru probă, se pot ține până la 30 de zile.

Cum îmi pot afla mărimea?

La descrierea în detaliu a fiecărui produs găsiți tabelul mărimilor. În cazul în care nu sunteți siguri de mărime, nu ezitați să ne scrieți, iar noi o să măsurăm cu exactitate produsele. Scrieți-ne la adresa info@zoot.ro, sau făcând click pe ÎNTREBARE PRODUS care se găsește la fiecre produs.

În cazul în care am două vouchere, pot să le folosesc pe ambele pentru aceeași comandă?

Din păcate reducerile nu pot fi combinate. Într-o comandă se poate folosi doar un singur voucher.

Cum contactez curierul?

După ce coletul Dvs. a fost transmis curierului pe care le-ați ales, acesta vă va contacta la numărul dvs. de telefon sau prin e-mail pentru a vă da informații cu privire la livrarea coletului. Puteți urmări coletul la adresa expediată de către curier.

Este posibilă transmiterea unei comenzi în străinătate?

Din păcate nu este posibil. Produsele din e-shopul român nu pot fi expediate în străinătate.

Sus