Cu aplicația noastră se va potrivi totul.
Descarca

Modalități de livrare

Livrare standard se face gratuit pentru comenzile care depăşesc valoarea de 399 lei.

 

GLS 32 LEI (+4 lei ramburs – doar cash)

- livrare direct la mainile dumneavoastra sau la punctul de colectare
- la comanda plasata inainte de ora 14:00, timpul standard de livrare este de 3 zile lucratoare de la expediere. GLS
- informatii prin e-mail si SMS despre data livrarii
- ramburs la livrare, este posibila plata curierului in numerar sau cu cardul la preluarea coletului

FAN Courier 24 LEI (+4 lei ramburs – doar cash)

- livrare direct la mainile dumneavoastra sau la punctul de colectare
- la comanda plasata inainte de ora 14:00, timpul standard de livrare este de 3 zile lucratoare de la expediere. FAN courier
- informatii prin e-mail si SMS despre data livrarii
- ramburs la livrare, este posibila plata curierului in numerar sau cu cardul la preluarea coletului

Packeta.ro 18 LEI – ridicare personală (livrarea este gratuită dacă valoarea comenzii depăşeşte 399 lei)

Vom livra coletul la sucursala selectată în termen de 3 zile lucrătoare.Dacă este necesar, depozitarea poate fi prelungită până la 21 de zile. Plata posibila in numerar sau cu cardul la primirea expedierii Packeta.ro.

Modalități de plată

    • Toate plățile on-line sunt efectuate prin intermediul serviciului de plată PayU.
    • Produsele comandate se expediază în ziua când banii ajung în cont.
    • Plata pentru comandă trebuie să ajungă în cont maximum după 5 zile de la efectuarea comenzii. În caz contrar comanda se anulează.

    Puteți alege următoarele modalități de plată:

     

    Plata cu cardul

    Pentru a efectua plata cu cardul se face redirecționarea către gateaway-ul de plată PayU, acest gateaway este autorizat și tranzacția va fi efectuată în siguranță.

    Imediat după finisarea plății, primiți o confirmare a plății efectuate.

      

    Ramburs / Plata la livrare (0 LEI)

    Produsele se plătesc curierului român în momentul livrării produselor. Este posibilă plata doar cash.

Reclamațiile

Vreți să reclamați produsele?

În conformitate cu legislația în vigoare produsele au un termen de garanție de 24 de luni. Factura fiscală pentru produsele noastre servește și drept certificat de garanție. Defectele provocate de utilizarea neadecvată sau incorectă a produsului, sau uzura normală a acestuia, nu pot fi considerate motiv de reclamație. Clientul este obligat să anunțe reclamația imediat după apariția defectului. Reclamațiile vor fi evaluate conform normelor producătorilor sau reprezentanților legali ai acestora. Termenul maxim de evaluare a reclamațiilor este stabilit conform legislației la 30 de zile, dar se depune efort de soluționare a acestora în cel mai scurt timp posibil.

Procesul de reclamare:

  • 1.Completați formularul de reclamație pe care îl descărcați formularul pentru reclamatia produselor.
    2. Expediați coletul prin servicii de curierat la adresa de mai jos, costul transportului îl suportă întotdeauna clientul către firma de curierat cu care expediază.
  • 3.Nu sunt acceptate livrările cu ramburs, poștă, ridicarea coletelor la sediul firmei de curierat. 

    Expandeco - BIBLOO / ZOOT
    Str. Michelangelo, Nr. 25
    Oradea, Jud. Bihor
    Cod postal 410431, RO

    +40749830094

    Dacă trimiteți coletul înapoi trebuie să specificați pe colet destinatarul  ZOOT și Expandeco.

  • 4. Cheltuielile de retur, le suportă întotdeauna clientul. În cazul în care reclamația va fi recunoscută, cheltuielile de transport vor fi returnate. Pentru aceasta vă rugăm să ne contactați la adresa de email info@zoot.ro
  • 5. În cazul în care decideți să ne trimiteți produsele nepotrivite va rugam să le expediați prin firme de curierat - organizați ridicarea coletului, plata pentru livrare prin intermediul site-urilor lor web sau la sediul acestora. Dacă decideți să trimiteți prin Poșta Română vă recomandam să alegeți Curier rapid - Prioripost - curier rapid intern (nu trimiteți pachetul ”cu ridicare de la Poștă sau ridicare de la sediul firmelor de curierat” deoarece nu va fi primit).

Schimbul produselor

În cazul în care mărimea produsului nu se potrivește și doriți să o schimbați, puteți returna produsul, iar noi vă expediem o altă mărime, dacă aceasta este disponibilă în stoc.

Cum se procedează în caz de schimbare a produsului:

  • 1. Verificați pe pagina noastră de internet, dacă este în stoc mărimea dorită pentru produsul returnat.
  • 2. În cazul schimbului, produsele trebuie să fie în aceeași stare în care le-aţi primit, nepurtate, complete şi în ambalajul original având toate etichetele de la producător.
  • 3.Completați formularul de schimb pe care îl descărcați: formularul pentru schimbul produselor.
  • 4. Expediați coletul prin servicii de curierat la adresa de mai jos, costul transportului îl suportă întotdeauna clientul către firma de curierat cu care expediază.
  • 5.Expediați coletul până în 30 de zile de la primirea produselor. 

    Expandeco - BIBLOO / ZOOT
    Str. Michelangelo, Nr. 25
    Oradea, Jud. Bihor
    Cod postal 410431, RO

    +40749830094

     Dacă trimiteți coletul înapoi trebuie să specificați pe colet destinatarul ZOOT și Expandeco.

  • 6.Nu este posibilă expedierea coletului prin ramburs, poștă (nu vor fi acceptate). Coletele expediate astfel, nu vor fi acceptate.
  • 7.Cheltuielile de retur, le suportă întotdeauna clientul.
  • 8.În cazul în care decideți să ne trimiteți produsele nepotrivite va rugam să le expediați prin firme de curierat - organizați ridicarea coletului, plata pentru livrare prin intermediul site-urilor lor web sau la sediul acestora. Dacă decideți să trimiteți prin Poșta Română vă recomandam să alegeți Curier rapid - Prioripost - curier rapid intern (nu trimiteți pachetul ”cu ridicare de la Poștă sau ridicare de la sediul firmelor de curierat” deoarece nu va fi primit). 

 

Cum pot returna produsele?

 

Dacă produsele achiziționate nu vi se potrivesc , le puteți returna, iar noi vă vom restitui banii.

Cum se procedează în caz de retur:

  • 1. În caz de retur, produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost primite, nepurtate, complete şi în ambalajul original, având toate etichetele de la producător.
  • 2.Completați formularul de retur pe care îl descărcați: formularul pentru returul produselor.
  • 3.Expediați coletul prin servicii de curierat la adresa de mai jos, costul transportului îl suportă întotdeauna clientul către firma de curierat cu care expediază. 

    Expandeco - BIBLOO / ZOOT
    Str. Michelangelo, Nr. 25
    Oradea, Jud. Bihor
    Cod postal 410431, RO

    +40749830094

    Dacă trimiteți coletul înapoi trebuie să specificați pe colet destinatarul ZOOT și Expandeco.

  • 4. Expediați coletul până în 30 de zile de la primirea produselor.
  • 5. Nu este posibilă expedierea coletului prin ramburs, poștă (nu vor fi acceptate). Coletele expediate astfel nu vor fi acceptate.
  • 6.În cazul în care decideți să ne trimiteți produsele nepotrivite va rugam să le expediați prin firme de curierat - organizați ridicarea coletului, plata pentru livrare prin intermediul site-urilor lor web sau la sediul acestora. Dacă decideți să trimiteți prin Poșta Română vă recomandam să alegeți Curier rapid - Prioripost - curier rapid intern (nu trimiteți pachetul ”cu ridicare de la Poștă sau ridicare de la sediul firmelor de curierat” deoarece nu va fi primit).

 

Vom procesa produsele returnate cât mai curând posibil, nu mai târziu de 14 zile de la primire.

 

Contact

Adresa de facturare:

Digital People, a.s.
Plzeňská 345/5
150 00 Praha 5 - Smíchov

CUI: 28197071

TVA: RO35716909

 

RO (ron)
DIGITAL PEOPLE AS
BUCHAREST CITIBANK
IBAN: RO94CITI0000000120301004
BIC: CITIROBU

E-mail: info@zoot.ro
Telefon: +40-31-229-5220

Serviciul clienți vă stă la dispoziție în orice zi lucrătoare de la ora 9:00 la 17:00. 




 


  • Aplicația ZOOT
    Și garderoba ta este în buzunar.
  • Livrare gratuită
    Livrarea este gratuită pentru comenzile ce depăşesc 355 LEI.
  • Returnare până la 30 de zile
    Produsele achiziţionate pot fi returnate în termen de 30 zile, fără nici un motiv.
  • Livrare rapidă
    Pentru comenzile plasate până la ora 15:00, coletul va ajunge la dvs. de obicei în termen de 6 zile lucrătoare de la expediere
  • 031 229 52 20
    Suntem la dispoziția
    dumneavoastră
    zile lucratoare
    între orele 09:00 – 17:00
  • Clienţi permanenţi
    Vă mulțumim pentru încredere, avem 98% clienți mulțumiți.
Sus