info@zoot.ro (Noi suntem aici pentru tine)

Ma sfatuiti cu ce pot combina produsul ales?

Da, stilista noastra se straduieste sa aleaga manual piese care se potrivesc, pentru a crea un outfit grozav. Daca dati clic pe oricare produs, sub el gasiti sectia "Creati-va outfit", unde veti vedea imediat piesele care se potrivesc impreuna. Acest lucru nu-l reuseste nici un sistem, ci ochii stilistei noastre. Profitati de acest lucru, pentru a arata grozav. Face asta pentru dvs! :)

Produsele nu ma avantajeaza. Ce ar trebui să fac?

PROCEDURA DE RETUR 

  • Puteti returna sau schimba fara probleme produsele, in termen de maxim 14 zile de la livrarea coletului, cu exceptia lenjeriei de corp! Costumele de baie se pot trimite retur. Lucrurile trebuie sa fie evident nefolosite, curate, si cu etichetele, si le puteti trimite impreuna cu factura la adresa de mai jos. De la Bucuresti, ne va fi trimis returul la sediul din Cehia, fapt care dureaza cca 1 saptamana si jumatate.
  • Factura ar trebui sa o aveti in email, in format electronic, daca nu, scrieti-ne, si v-o trimitem
  • Rugam sa ne scrieti pe factura sau pe o foaie de hartie in colet, ce anume nu v-a avantajat, si daca doriti sa va rambursam suma, sau sa va schimbam produsul/ele.
  • In cazul in care doriti rambursarea sumei, nu uitati sa ne trimiteti numarul contului dvs. Contul IBAN contine 24 de caractere. Va rugam de asemenea sa specificati daca titularul contului este altul decat cel pe numele caruia este efectuata comanda.
  • Coletul il plateste clientul pana la Coletaria. Daca v-a fost trimis ceva gresit din vina noastra, va vom returna ulterior plata catre curierat, in cont.
  • In cazul unui schimb de produs, recomandam clientului sa efectueze comanda, cu mentiunea - PENTRU RETUR in chenarul pentru un comentariu optional. In acest fel, va vom tine produsul rezervat pana la sosirea returului, pentru a nu se vinde.
  • Cand vom primi returul de la dvs, veti primi un email automat la deschiderea lui. Nu sunati va rugam la fiecare doua zile pentru a intreba cand primim returul! Interesul nostru este unul comun, si noi ne dorim sa primim produsul cat mai repede la sediu, si sa il putem vinde ulterior! 
  • Produsele nu se pot restitui direct agentilor de livrare, in cazul unei reclamatii. Trebuie sa sunati ulterior, dupa deschiderea coletului, un curier (firma la alegerea dvs), si sa stabiliti impreuna ridicarea coletului.
  • Banii va vor fi restituiti in cateva zile de la primirea la sediul nostru a coletului.

In ceea ce priveste pantofii - va rugam, trimiteti-i nefolosoliti, curati, nerupti, in cutia originala intacta, peste care va rugam sa nu lipiti etichete sau scoci, ci sa fie ambalata intr-o folie, pentru ca nimanui nu ii place sa cumpere apoi pantofi intr-o cutie rupta :)  

Adresa pentru returnarea la punctul de colectare din Romania este: 

Coletăria ZOOT
ID: 94877590
Drumul Osiei nr 53-55, Sector 6, Bucuresti.
ROMANIA
+40 799 210 991

(Nr de telefon este necesar curierului pentru a va prelua returul, nu este un nr de telefon de la curierat!)

Pentru nelamuriri, sau alte informatii, va rugam sa ne contactati la e-mail: info@zoot.ro

Va multumim pentru intelegere si rabdare, facem tot ce putem pentru a va sti multumiti.

Voi returna produsele. In cât timp pot aștepta returnarea banilor?

Banii ii returnam in cel mai rapid mod cu putinta -  cel mai tarziu in termen de 14 zile de la primirea produselor la sediul firmei noatre, in Pilsen, Cehia. 

Adresa pentru retur este cea de mai jos, care nu este sediul nostru, ci doar un punct de colaborare, pentru a va face expedierea retururilor mai usoara, sa nu fie nevoie sa trimiteti coletul pana in Cehia:

Coletăria ZOOT
ID: 94877590

Drumul Osiei nr 53-55, Sector 6, Bucuresti.
ROMANIA, Cod postal 062395
+40 799 210 991

(Nr de telefon este necesar curierului pentru a va prelua returul, nu este un nr de telefon de la curierat!)


Chiar ne dam silinta si facem tot posibilul,
asa ca va rugam sa aveti rabdare, iar daca banii nu ajung in contul dvs in termenul scris mai sus, sa ne contactati. 

In nici un caz nu trebuie sa va fie teama pentru banii dvs, iar pentru asta sunt martori multumiti zecile de mii de clienti pe care ii avem din anul 2008. 

Vreau să returnez produsele. Cum pot să fac asta?

In cazul reclamatiei sau returului, va rugam sa urmati urmatorii pasi:

  • sunati un curier (firma de curierat la alegere), care va veni sa ridice coletul
  • ambalati coletul intr-o punga, eventual si in cea primita de la noi, intoarsa invers, in colet puneti factura (printata din e-mail, sau cel putin detalii scrise pe o coala de hartie despre cine sunteti, si ce doriti la schimb, suma rambursata, sau un schimb de produse) 
  • scrieti pe colet urmatoarea adresa de expediere:

Coletăria ZOOT

ID: 94877590
Drumul Osiei nr 53-55, Sector 6, Bucuresti, cod postal 062395 ROMANIA
+40 799 210 991

(Nr de telefon este necesar curierului pentru a va prelua returul, nu este un nr de telefon de la curierat!)

Costul returului il va suporta clientul pana la adresa de la Bucuresti, de acolo pana la sediul nostru, noi.

Un retur ajunge la noi cam intr-o saptamana si jumatate.

Ne vom stradui sa rezolvam reclamatia/returul dvs in cel mai scurt timp. De la primirea lui, il deschidem, il controlam, si transmitem datele dvs imediat mai departe, pentru a rezolva totul in favorarea dvs, in cel mai scurt timp. 

Daca este vorba despre o reclamatie, amintiti-va totusi, ca nu suntem firma producatoare, ci de vanzare. Fiecare reclamatie trebuie sa o rezolvam direct cu producatorii, ceea ce poate duce la prelungirea perioadei. 

Despre modul in care reclamatia se va rezolva, veti fi informati prin e-mail, sau prin serviciul de relatii cu clientii. 

Pot plati cu cardul la curier?

Fiecare curierat ofera diverse modalitati de plata, de aceea este bine sa va informati concret la firma de curierat. 

 Firmele DPD si Fan Courier faciliteaza posibilitatea de a achita coletul nu doar cu plata ramburs, ci si cu cardul, acesta este insa un serviciu taxabil (taxa cca 3% din COD/Cash on delivery)
Acest site utilizează cookie-uri pentru a furniza servicii, pentru a personaliza anunțurile, și pentru a analiza traficul. Mai multe informatii