Extra 20% reducere tuturor cu codul EXTRA20RO Se termina la 24 ore 36 minute
info@zoot.ro (Noi suntem aici pentru tine)

Pot plati cu cardul la curier?

Fiecare curierat ofera diverse modalitati de plata, de aceea este bine sa va informati concret la firma de curierat. 

 Firmele DPD si Fan Courier faciliteaza posibilitatea de a achita coletul nu doar cu plata ramburs, ci si cu cardul, acesta este insa un serviciu taxabil (taxa cca 3% din COD/Cash on delivery)

Cum ambalam produsele?

Cu dragoste si atentie. 
  • Fiecare produs inainte de expediere este controlat cu atentie. Folosim completari pentru ambalare, astfel incat produsul dvs, in cazul unei cazaturi a cutiei, sa ramana in regula.  
  • Ne straduim sa reciclam materialele pentru ambalare, pentru a nu sufoca natura. O cutie reciclabila o recunoasteti dupa semnul "eco" de pe ea.
Dar, cu toate acestea, daca observati vreo problema, anuntati-ne imediat. Promitem ca rezolvam totul spre multumirea, si in favoarea dvs. 
 

Vreau să returnez produsele. Cum pot să fac asta?

In cazul reclamatiei sau returului, va rugam sa urmati urmatorii pasi:

  • sunati un curier (firma de curierat la alegere), care va veni sa ridice coletul
  • ambalati coletul intr-o punga, eventual si in cea primita de la noi, intoarsa invers, in colet puneti factura (printata din e-mail, sau cel putin detalii scrise pe o coala de hartie despre cine sunteti, si ce doriti la schimb, suma rambursata, sau un schimb de produse) 
  • scrieti pe colet urmatoarea adresa de expediere:

Coletăria ZOOT

ID: 94877590
Drumul Osiei nr 53-55, Sector 6, Bucuresti, cod postal 062395 ROMANIA
+40316300402

(Nr de telefon este necesar curierului pentru a va prelua returul, nu este un nr de telefon de la curierat!)

Costul returului il va suporta clientul pana la adresa de la Bucuresti, de acolo pana la sediul nostru, noi.

Un retur ajunge la noi cam intr-o saptamana si jumatate.

Ne vom stradui sa rezolvam reclamatia/returul dvs in cel mai scurt timp. De la primirea lui, il deschidem, il controlam, si transmitem datele dvs imediat mai departe, pentru a rezolva totul in favorarea dvs, in cel mai scurt timp. 

Daca este vorba despre o reclamatie, amintiti-va totusi, ca nu suntem firma producatoare, ci de vanzare. Fiecare reclamatie trebuie sa o rezolvam direct cu producatorii, ceea ce poate duce la prelungirea perioadei. 

Despre modul in care reclamatia se va rezolva, veti fi informati prin e-mail, sau prin serviciul de relatii cu clientii. 

Voi returna produsele. In cât timp pot aștepta returnarea banilor?

Bunurile nu vi se potrivesc? Completați formularul nostru de returnare > AICI 
  • aveți 14 zile de la ridicarea coletului pentru a returna produsele
  • vă rugăm să trimiteți produsele neutilizate, curate și cu etichete originale
  • încălțămintea, vă rugăm să le returnați în cutii originale nedeteriorate și fără banda adezivă

Puteți returna produsele la adresa:

Coletăria ZOOT
ID: 94877590
Drumul Osiei nr 53-55, Sector 6, Bucuresti.
ROMANIA
+40316300402
După procesarea returului, așteptați un e-mail de confirmare.

Aveti totul în stoc?

AVEM TOATE PRODUSELE ÎN STOC și le trimitem fără întârziere nejustificată. Vă garantăm calitatea și originalitatea fiecărei piese, deoarece vrem să aveți bucuria reală a modei imediat și fără griji.

Dacă alegeți ridicarea personală, așteptați doar confirmarea prin e-mail a faptului că pachetul dvs.este gata.