Pulover bărbătesc albastru cu fermoar s.Oliver
  • Pulover bărbătesc albastru cu fermoar s.Oliver
    Pulover bărbătesc albastru cu fermoar s.Oliver
  • Pulover bărbătesc albastru cu fermoar s.Oliver
    Pulover bărbătesc albastru cu fermoar s.Oliver
  • Pulover bărbătesc albastru cu fermoar s.Oliver
    Pulover bărbătesc albastru cu fermoar s.Oliver

Garantăm pentru originalitatea, calitatea
şi bucuria pe care ți-o oferă fiecare produs.

s.Olivers.Oliver

Pulover bărbătesc albastru cu fermoar s.Oliver

319,99 lei160,00 lei50%

Ce mărime?

Vândut

Adăugat înWishlist

LIVRARE poate ajunge la tine în 4 zile

Livrare la Cabinele de Fericire

Constanţa în 4 zile
Bucureşti în 4 zile
Cluj-Napoca în 4 zile
Timişoara în 4 zile

Livrare acasă sau la birou

FAN Courier în 5 zile
PROBEZI LA CABINELE DE FERICIRE ÎNAINTE SĂ PLĂTEŞTILivrare gratuită în 2 zile lucrătoare. Returnare pe loc.
1. Comanzi online mai multe mărimi din ce-ţi place
2. Le probezi la Cabinele de Fericire în 2 zile lucrătoare
3. Păstrezi şi plăteşti doar ce-ţi vine bine
DETALII DESPRE PRODUS


Tipul de pulover pe care îl porți până se destramă.

Mai întâi îl vei purta în oraș și după câțiva ani îl vei purta la grătare. Poate că nu îl vei mai putea trage peste burtă în zece ani când mergi la cabană cu prietenii, dar tot îl vei iubi. Pentru totdeauna.

Material: 81% bumbac, 14% poliester, 5% spandex

Dimensiuni pentru mărimea L:
lățimea la nivelul umerilor: 43 cm
lungimea mânecii: 68 cm
lungime: 70 cm

Se spală la mașină la 40 °C
Codul produsului: 165303
DESPRE BRANDs.Oliver

s.Oliver este un brand german de modă și un business de familie care creează haine și accesorii pentru femei și bărbați de orice vârstă.

Compania a fost înființată în 1969 de Bernd Freier și a fost denumită s.Oliver după eroul romanului Oliver Twist de Charles Dickens. Pentru a reflecta spiritul vremii, „s”-ul (care înseamnă „Sir”) a fost adăugat în denumire, ca omagiu pentru scena londoneză de modă. Datorită faptului că brandul german valorizează atenție pentru detalii, precizia execuției și calitatea, a reușit să se transforme dintr-un mic boutique din Würzburg (cu doar 25 de metri pătrați) în unul din cele mai mari branduri de fashion din Europa, cu clienți în peste 30 de țări din întreaga lume.

Mai multe produse de la acest brand