Salut! Extra 20% reducere tuturor cu codul SUMMER15RO Se termina la 71 ore 24 minute
info@zoot.ro (Jesteśmy tutaj dla Ciebie)

Procedura de schimb/returnare a produselor

PROCEDURA DE RETUR 

  • Puteti returna sau schimba fara probleme produsele, in termen de maxim 14 zile de la livrarea coletului. Lucrurile trebuie sa fie evident nefolosite, curate, si cu etichetele, si le puteti trimite impreuna cu factura la adresa de mai jos. De la Bucuresti, ne va fi trimis returul la sediul din Cehia, fapt care dureaza cca 1 saptamana si jumatate.
  • Factura ar trebui sa o aveti in email, in format electronic, daca nu, scrieti-ne, si v-o trimitem. Daca nu aveti posibilitatea sa o scoateti la imprimanta, puteti trimite coletul si fara ea, dar cu detaliile dvs scrise pe o foaie de hartie.
  • Rugam sa ne scrieti pe factura sau pe o foaie de hartie in colet, ce anume nu v-a avantajat, si daca doriti sa va rambursam suma, sau sa va schimbam produsul/ele.
  • In cazul in care doriti rambursarea sumei, nu uitati sa ne trimiteti numarul contului dvs. Contul IBAN contine 24 de caractere. Va rugam de asemenea sa specificati daca titularul contului este altul decat cel pe numele caruia este efectuata comanda.
  • Coletul il plateste clientul pana la Coletaria. Daca v-a fost trimis ceva gresit din vina noastra, va vom returna ulterior plata catre curierat, in cont.
  • In cazul unui schimb de produs, recomandam clientului sa efectueze comanda, cu mentiunea - PENTRU RETUR in chenarul pentru un comentariu optional. In acest fel, va vom tine produsul rezervat pana la sosirea returului, pentru a nu se vinde.
  • Cand vom primi returul de la dvs, veti primi un email automat la deschiderea lui. Nu sunati va rugam la fiecare doua zile pentru a intreba cand primim returul! Interesul nostru este unul comun, si noi ne dorim sa primim produsul cat mai repede la sediu, si sa il putem vinde ulterior! 
  • Produsele nu se pot restitui direct agentilor de livrare, in cazul unei reclamatii. Trebuie sa sunati ulterior, dupa deschiderea coletului, un curier (firma la alegerea dvs), si sa stabiliti impreuna ridicarea coletului.
  • Banii va vor fi restituiti in cateva zile de la primirea la sediul nostru a coletului.

In ceea ce priveste pantofii - va rugam, trimiteti-i nefolosoliti, curati, nerupti, in cutia originala intacta, peste care va rugam sa nu lipiti etichete sau scoci, ci sa fie ambalata intr-o folie, pentru ca nimanui nu ii place sa cumpere apoi pantofi intr-o cutie rupta :)  

Adresa pentru returnarea la punctul de colectare din Romania este: 

Coletăria ZOOT
ID: 94877590
Drumul Osiei nr 53-55, Sector 6, Bucuresti.
ROMANIA
+40316300402

(Nr de telefon este necesar curierului pentru a va prelua returul, nu este un nr de telefon de la curierat!)

Pentru nelamuriri, sau alte informatii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: +40 799 210 992, sau la e-mail: eliza@zoot.ro, sau info@zoot.ro

Va multumim pentru intelegere si rabdare, facem tot ce putem pentru a va sti multumiti.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vreau să returnez coletul, deoarece:
 * Termenul returului este maxim 14 zile de la livrarea coletului

 a) schimul produselor 
 b) returul produselor 
 c) reclamații

Care este metoda?

Împachetați produsele în ambalajul original. Imprimați și anexați factura + IBAN (numărul contului).

Trimiteți coletul ambalat curierului ales de Dvs, la adresa:
 

Coletăria ZOOT
ID: 94877590
Drumul Osiei nr 53-55, Sector 6, Bucuresti.
ROMANIA
+40316300402


După primirea coletului la adresa menționată mai sus, este nevoie de 14 zile lucrătoare pentru a returna coletul înapoi la depozitul centrual ZOOT.

Pașii procesul de retur:


Returnarea coletului -> Ridicarea de către curier -> Trimiterea la depozitul central din București (Coletaria ZOOT) -> Depozitul central ZOOT –> Primirea coletului și perfectarea returului 

După primirea coletului, vom începe procesarea cererii Dvs imediat. Ca confirmare o să dețineți un e-mail cu factura de retur.

Pentru nelamuriri, sau alte informatii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: +40 799 210 992, sau la e-mail: vladi@zoot.ro, sau info@zoot.ro

Va multumim pentru intelegere si rabdare, facem tot ce putem pentru a va sti multumiti.

Livrare și plata

Transport gratuit la cumparaturi de peste 200 RON.

Cumparaturile de peste 200 RON primesc de la noi transportul GRATIS. In cosul de cumparaturi vi se va calcula si scadea totul automat, nu va temeti.

Avem totul in stoc.

Nu vrem ca pentru piesele frumoase pe care le doriti, sa asteptati prea mult. De aceea, avem totul in stoc. Garantam pentru calitatea si originalitatea fiecarui produs pe care il primiti.

Distribuitori si pretul curieratului:

Fan Courier Romania (25 lei)
DPD Romania (25 lei)
Cargus (25lei) 


Coletaria.ro - Ridicare personala (10 lei)

Daca ati primit coletul deteriorat, faceti imediat o reclamatie in e-mail la firma de curierat care v-a livrat coletul, urmand ca ulterior sa ne transmiteti noua numarul de reclamatie primit, si vom rezolva mai departe problema.