Retur

Cum returnezi

Nu îți place sau pur și simplu nu ți se potriveste ce ți-ai comandat? Nicio grijă! Poți returna produsele în termen de 30 de zile (transportul va fi acoperit de către tine). Returul produselor pentru comenzile plasate incepand cu data de 24.04.2019 va fi acoperit de catre tine.

Incepand data de 24.04.2019 solicitarile de retur nu vor mai fi inregistrate de catre noi. Pentru a returna produse dintr-o comanda este necesar sa transmiteti impreuna cu coletul de retur, numarul comenzii si contul IBAN la adresa mai jos mentionata. Dureaza pana la 10 zile lucratoare, din momentul trimiterii coletului, ca returul sa ajunga in depozitul nostru din Praga. In momentul in care produsul ajunge in depozit si se proceseaza stornarea te anuntam printr-un e-mail si in aceeasi zi procesam si plata.

Produsele pe care vrei sa le returnezi trebuie sa fie intr-o stare perfecta pentru a putea ajunge la un alt client. Daca nu indeplinesc aceasta conditie, este posibil sa oprim o parte din valoarea produselor pentru a le putea reda stralucirea din prima zi. Lenjeria intima si costumele de baie nu pot fi returnate.

Adresa ZOOT

ZOOT a.s.
Černokostelecká 2246
251 01, Říčany u Prahy
Praga, Cehia

Vrei pur si simplu sa schimbi produsul?

Din pacate, nu putem face asta, dar poti face o noua comanda si un retur pentru produsul pe care nu il mai doresti. Iti vom returna banii in cont.

Vrei sa faci o reclamatie?

Nuuuu, ce s-a intamplat?! Ne pare rau daca te-am suparat, dar totul va fi bine- suna-ne la +40 316 300 933 sau scrie-ne la info@zoot.ro si rezolvam problema. Poti trimite produsele prin curier, impreună cu o copie a facturii.

Vom rezolva reclamatia in maxim 30 de zile de la primirea acesteia. Pentru a putea transfera contravaloarea produselor, vom avea nevoie de un cont IBAN, sau sa il trimiti pe e-mail la info@zoot.ro.