Retur

Cum returnezi

Nu îți place sau pur și simplu nu ți se potriveste ce ți-ai comandat? Nicio grijă! Poți returna produsele în termen de 30 de zile (transportul va fi acoperit de către tine).

Pentru a returna produse dintr-o comanda este necesar sa transmiteti impreuna cu coletul de retur, numarul comenzii si contul IBAN la adresa mai jos mentionata. In momentul in care produsul ajunge in depozit si se proceseaza stornarea te anuntam printr-un e-mail si in aceeasi zi procesam si plata.

Produsele pe care vrei sa le returnezi trebuie sa fie intr-o stare perfecta pentru a putea ajunge la un alt client. Daca nu indeplinesc aceasta conditie, este posibil sa oprim o parte din valoarea produselor pentru a le putea reda stralucirea din prima zi. Lenjeria intima si costumele de baie nu pot fi returnate.

Adresa de returnare

Coletăria.ro
ID: 95423239
Drumul Osiei 53–55
062395 București
Romania

Vrei pur si simplu sa schimbi produsul?

Din pacate, nu putem face asta, dar poti face o noua comanda si un retur pentru produsul pe care nu il mai doresti. Iti vom returna banii in cont.

Vrei sa faci o reclamatie?

Oh, este ceva în neregulă? Ne pare rău, dar totul poate fi reparat. Aduceți piesele reclamate împreună cu o copie a facturii și a formularului de reclamație la orice punct de ridicare, sau trimiteți-l prin curierat la adresa noastră.

Ne vom ocupa de reclamație în termen de 30 de zile, nu vom schimba produsele, dar în cazul unui defect remediabil, il putem repara. Vă rugăm să ni-l trimiteți curat și spălat, în caz contrar nu poate fi primit ca și reclamație.

Aveți vreo nelămurire? Scrieți-ne la info@zoot.ro și împreună vom ajunge la un acord.