Botine bleumarin cu toc înalt și flori brodate - Ted Baker Ishbel

Botine bleumarin cu toc înalt și flori brodate - Ted Baker Ishbel

-50%

1 342,99 lei670,99 leiLivrare gratuita la Cabinele de Fericire

Livrare la Cabinele de Fericire

Bucureşti in 2 zile
Cluj-Napoca in 2 zile
Timişoara in 2 zile

Livrare acasa sau la birou

FAN Courier in 3 zile

Comanda ajunge in 2 zile la Cabina de Fericire.

Adaugat inWishlist

waitlist.form.title.grading.

waitlist.form.description.grading.

E-mail

  • Retur gratuit in 90 de zile
  • Pastrezi doar ce-ti vine bine.
  • Livrare gratuita la Cabinele de Fericire

Detalii despre produs

Tip: botine cu model floral brodat și toc stabil
Culoare: albvastru, oranj, gri, bleu
Închidere: auriu rose 
Model: flori brodate
Material:
partea exterioară - textil
partea interioară -  textil
branț - piele naturală
talpă - sintetic
Calitățile materialului: plăcut la atingere, rezistent, calitate înaltă
Vei aprecia: detaliile aurii rose,  modelul elegant, fermoarul auriu rose, tocul comod, broderia florală


Specificații:
- branț din piele extra moale cu spumă (ortholite) care asigură un mediu ventilat, uscat și confortabil
- branțul are o tehnologie patentată care conferă un mediu antibacterian ideal pentru respirabilitatea și comoditatea purtătorului


Dimensiuni:
înălțime toc - 10 cm

Codul produsului: 340155

Despre brand Ted Baker

 

Ted Baker este unul dintre brandurile de fashion din Marea Britanie care a cunoscut o crestere foarte rapida, cu o colectie vasta care include piese pentru femei si barbati, accesorii si multe altele.

A inceput in 1987, in Glasgow, ca specialist in realizarea camasilor pentru barbati, al carui magazin a devenit rapis un loc in care se gaseau cele mai bune camasi din imprejurimi. Inca de la inceput, s-a concentrat pe calitatea inalta, accentul pe detalii si pe un mod mai putin conventional de gestionare a afacerii sale – de exemplu, primele magazine ofereau spalat gratuit pentru fiecare camasa cumparata.

Brandul este unul dintre putinele care au ajuns celebre fara niciun fel de campanie publicitara mare, ci doar prin dialog personal si o abordare personale.

In plus, marca este o membra a organizatiei ecologice Green 500, care aregrija de resursele regenerabile si de conditiile etice ale angajatilor si ale animalelor - datorita acestui fapt pot folosi mareriale precum lana de merino.

Mai Multe Produse De La Acest Brand