Blugi alb fildeș slim Mama.licious Sigga cu aplicație elastică

Blugi alb fildeș slim Mama.licious Sigga cu aplicație elastică

-50%

244,99 lei122,49 leiLivrare gratuită la Cabinele de Fericire

Livrare la Cabinele de Fericire

Bucureşti în 4 zile
Cluj-Napoca în 4 zile
Timişoara în 4 zile

Livrare acasă sau la birou

FAN Courier în 4 zile
Vândut

Adăugat înWishlist

waitlist.form.title.grading.

waitlist.form.description.grading.

E-mail

  • Retur gratuit în 90 de zile
  • Păstrezi doar ce-ți vine bine.
  • Livrare gratuită la Cabinele de Fericire

Detalii despre produs

Detalii:
- realizați din denim confortabil
- adaos de elastan pentru libertate în mișcare
- croi slim fit
- aplicație gri din material elastic, în partea superioară
- două buzunare pe partea din față
- două buzunare pe partea din spate
- închidere cu nasture și fermoar
- șlițuri mici în partea de jos
- spălare la 30 de grade

Material: 
blugi  - 98 % bumbac, 2 % elastan
aplicație - 79 % bumbac, 17 % poliamidă, 4 % elastan

Dimensiuni pentru mărimea 30/34:
lățime aplicație - 20 cm
lățime talie - 44 cm (în stare netensionată)
lungime ( de la tur în jos)  - 89 cm

Codul produsului: 304257

Descoperă mai multe

Despre brand Mama.licious

Mama.licious este este o marcă daneză de modă pentru femei gravide, care se bazează pe ideea că femeia trebuie să aibă posibilitatea de a se îmbrăca frumos fie că are sau nu burtică.

Combină cele mai noi tendinţe cu atât de necesarulconfort şi cu materialele plăcute, astfel încât, chiar în timpul sarcinii să vă simţiţi sigură pe sine şi efectiv răsfăţate, .

Mama.licious face parte din concernul danez Bestseller, o adevărată superputere în domeniul îmbrăcămintei, care include şi alte mărci, ca Vero Moda sau VILA.

Společnost Bestseller vznikla roku 1975 v Dánsku. La începutul carierei sale, fondatorul ei, Troels Holch Povlsen, nu avea nimic în comun cu industria îmbrăcămintei. Avea o afacere cu antichităţi de succes, de care se bucura pe deplin. Însă într-o zi, i-a cerut ajutorul un unchi care deţinea un magazin cu îmbrăcăminte şi care avea probleme financiare. Troels la ajutat cu conştiinciozitatea sa proprie şi astfel a început o nouă eră. Dintr-un mic magazin de haine s-a dezvoltat un en-gros şi totul apoi a crescut exponenţial.

Mai Multe Produse De La Acest Brand