Rochie gri Mama.licious Trille

Rochie gri Mama.licious Trille

-50%

144,99 lei72,49 leiLivrare gratuită la Cabinele de Fericire

Livrare la Cabinele de Fericire

Bucureşti în 3 zile
Cluj-Napoca în 3 zile
Timişoara în 3 zile

Livrare acasă sau la birou

FAN Courier în 3 zile

Comanda ajunge în 3 zile la Cabina de Fericire.

Adăugat înWishlist

waitlist.form.title.grading.

waitlist.form.description.grading.

E-mail

  • Retur gratuit în 90 de zile
  • Păstrezi doar ce-ți vine bine.
  • Livrare gratuită la Cabinele de Fericire

Detalii despre produs

MAMA.LICIOUS este un brand danez pentru viitoarele mămici, care se bazează pe ideea că femeia trebuie să fie frumoasă și atrăgătoare, indiferent dacă are sau nu burtică.
Combină cele mai noi tendinţe cu atât de necesarul confort, astfel încât să te simți sigură pe tine şi plină de energie.


Detalii:
- croi parte peste parte
- decolteu rotund
- fără mâneci
- fără dublură
- fără buzunare
- spălare: 40 ° C


Material: 91% liocel, 5% elastan, 4% vâscoză

Dimensiuni pentru mărimea M:
lungime - 98 cm

Dacă ai o înălțime de aproximativ 170 cm., rochia ar trebui să ajungă până la nivelul genunchilor.

 

Codul produsului: 302037

Despre brand Mama.licious

Mama.licious este este o marcă daneză de modă pentru femei gravide, care se bazează pe ideea că femeia trebuie să aibă posibilitatea de a se îmbrăca frumos fie că are sau nu burtică.

Combină cele mai noi tendinţe cu atât de necesarulconfort şi cu materialele plăcute, astfel încât, chiar în timpul sarcinii să vă simţiţi sigură pe sine şi efectiv răsfăţate, .

Mama.licious face parte din concernul danez Bestseller, o adevărată superputere în domeniul îmbrăcămintei, care include şi alte mărci, ca Vero Moda sau VILA.

Společnost Bestseller vznikla roku 1975 v Dánsku. La începutul carierei sale, fondatorul ei, Troels Holch Povlsen, nu avea nimic în comun cu industria îmbrăcămintei. Avea o afacere cu antichităţi de succes, de care se bucura pe deplin. Însă într-o zi, i-a cerut ajutorul un unchi care deţinea un magazin cu îmbrăcăminte şi care avea probleme financiare. Troels la ajutat cu conştiinciozitatea sa proprie şi astfel a început o nouă eră. Dintr-un mic magazin de haine s-a dezvoltat un en-gros şi totul apoi a crescut exponenţial.

Mai Multe Produse De La Acest Brand