Rochie bleumarin ONLY Crochetta din dantelă

Rochie bleumarin ONLY Crochetta din dantelă

-50%

195,99 lei97,99 leiLivrare gratuită la Cabinele de Fericire

Livrare la Cabinele de Fericire

Bucureşti în 5 zile
Cluj-Napoca în 5 zile
Timişoara în 5 zile
Constanţa în 5 zile

Livrare acasă sau la birou

FAN Courier în 5 zile
Vândut

Adăugat înWishlist

waitlist.form.title.grading.

waitlist.form.description.grading.

E-mail

  • Retur gratuit în 90 de zile
  • Păstrezi doar ce-ți vine bine.
  • Livrare gratuită la Cabinele de Fericire

Detalii despre produs

ONLY is about you – and ONLY you. Unicitatea este deviza brandului Only, cu care bine v-am obișnuit deja, unicitate în design, în detalii și în colecții. Only explorează nevoile și posibilitățile femeii moderne în căutare de stil personal și confort. Haine versatile, cu croiuri moderne și imprimeuri chic, ce se aliniează la ultimele tendințe de pe marile podiumuri direct în viața ta. 
Experimentează lejeritate și unicitate fără efort cu Only, un brand doar pentru tine!

Detalii:
- croi lejer
- decolteu rotund pe față și pe spate
- mâneci scurte
- fustă din tulle cu dublură la interior
- închidere cu fermoar
- spălare: 30 ° C

Material:
exterior - 100% bumbac
dublură - 70% poliester, 30% vâscoză

Dimensiuni pentru mărimea M:
lungime - 94 cm

Dacă ai o înălțime de aproximativ 170 cm., rochia ar trebui să ajungă până la nivelul genunchilor.

Pentru a alege mărimea potrivită te rugăm să consulți tabelul alăturat.

 

Codul produsului: 299592

Descoperă mai multe

Despre brand ONLY

Este un brand danez de haine pentru femei, a cărei filozofie se reflectă chiar în numele mărcii. Sărbătoreşte unicitatea personală şi stilul fiecărei femei în parte.

ONLY face parte din concernul danez Bestseller, o adevărată superputere în domeniul îmbrăcămintei, care include şi alte mărci, ca Vero Moda sau VILA. Compania Bestseller a fost înfiinţată în anul 1975 în Danemarca. La începutul carierei sale, fondatorul ei, Troels Holch Povlsen, nu avea nimic în comun cu industria îmbrăcămintei. Avea o afacere cu antichităţi de succes. Însă într-o zi, i-a cerut ajutorul un unchi care deţinea un magazin cu îmbrăcăminte şi care avea probleme financiare. Troels la ajutat şi astfel a început o nouă eră. Dintr-un mic magazin de haine s-a dezvoltat un en-gros şi totul apoi a crescut exponenţial.

Mai Multe Produse De La Acest Brand