Rochie bleumarin ONLY May cu maneci scurte

-40%

59,99 lei35,99 leiLivrare gratuita acasa la comenzi peste 199 lei

Livrare acasa sau la birou

FAN Courier in 4 zile
Vandut

Adaugat inWishlist

De data asta poate ai noroc!

În curând disponibil! Lasă-ne adresa de email și te anunțăm când apare pe stoc.

E-mail

  • Retur gratuit in 90 de zile
  • Livrare gratuita acasa la comenzi peste 199 lei
  • Lungime rochie: Scurte
Mai multe detalii

Vrei alta culoare?

  • rosu
  • roz
  • negru
  • gri
  • negru
  • negru
  • gri
  • gri

Detalii despre produs

ONLY is about you – and ONLY you. Unicitatea este deviza brandului Only, cu care bine v-am obisnuit deja, unicitate in design, in detalii si in colectii. Only exploreaza nevoile si posibilitatile femeii moderne in cautare de stil personal si confort. Haine versatile, cu croiuri moderne si imprimeuri chic, ce se alinieaza la ultimele tendinte de pe marile podiumuri direct in viata ta. 

Experimenteaza lejeritate si unicitate fara efort cu Only, un brand doar pentru tine!

Detalii:
- realizata din bumbac
- croi lejer
- decolteu rotund
- maneci scurte, tip capa
- cordon in talie
- tiv rotunjit
- spalare: 30 ° C


Material: 100% bumbac


Dimensiuni pentru marimea M:
lungime - 90 cm

Daca ai o inaltime de aproximativ 170 cm., rochia ar trebui sa ajunga pana la jumatatea coapsei.

Pentru a alege marimea potrivita te rugam sa consulti tabelul alaturat.

 

 




Codul produsului: 296511

Descopera mai multe

Despre brand ONLY

ONLY este un brand danez de haine pentru femei, a carui filozofie se reflecta chiar in numele marcii. Sarbatoreste unicitatea personala si stilul fiecarei femei in parte.

Brandul face parte din concernul danez Bestseller, o adevarata superputere in domeniul modei, care include si alte marci, ca Vero Moda sau VILA.

Compania Bestseller a fost infiintata in anul 1975 in Danemarca. La inceputul carierei sale, fondatorul ei, Troels Holch Povlsen, nu avea nimic in comun cu industria imbracamintei. Avea o afacere cu antichitati de succes. Insa intr-o zi, i-a cerut ajutorul un unchi care detinea un magazin cu haine si care avea probleme financiare. Troels l-a ajutat si astfel a inceput o noua era. Dintr-un mic magazin de haine s-a dezvoltat un en-gros si totul apoi a crescut exponential.

Toate produsele brandului