Rochie albastră Mama.licious Vitoria cu șnur decorativ

Rochie albastră Mama.licious Vitoria cu șnur decorativ

-50%

195,99 lei97,99 leiLivrare gratuită la Cabinele de Fericire

Livrare la Cabinele de Fericire

Bucureşti în 4 zile
Cluj-Napoca în 4 zile
Timişoara în 4 zile
Constanţa în 4 zile

Livrare acasă sau la birou

FAN Courier în 4 zile

Comanda ajunge în 4 zile la Cabina de Fericire.

Adăugat înWishlist

waitlist.form.title.grading.

waitlist.form.description.grading.

E-mail

  • Retur gratuit în 90 de zile
  • Păstrezi doar ce-ți vine bine.
  • Livrare gratuită la Cabinele de Fericire

Detalii despre produs

Mama.licious este este o marcă daneză de modă pentru femei gravide, care se bazează pe ideea că femeia trebuie să aibă posibilitatea de a se îmbrăca frumos fie că are sau nu burtică.
Combină cele mai noi tendinţe cu atât de necesarulconfort şi cu materialele plăcute, astfel încât, chiar în timpul sarcinii să vă simţiţi sigură pe sine şi efectiv răsfăţate.


Detalii:
- realizată din material plăcut la atingere
- croi lejer
- model cu dungi verticale
- decolteu elastic cu volan amplu
- șnur sub bust
- spălare la 40 de grade


Material: 67% bumbac, 33% nailon


Dimensiuni pentru mărimea M:
lungime - 106 cm


Codul produsului: 293481

Despre brand Mama.licious

Mama.licious este este o marcă daneză de modă pentru femei gravide, care se bazează pe ideea că femeia trebuie să aibă posibilitatea de a se îmbrăca frumos fie că are sau nu burtică.

Combină cele mai noi tendinţe cu atât de necesarulconfort şi cu materialele plăcute, astfel încât, chiar în timpul sarcinii să vă simţiţi sigură pe sine şi efectiv răsfăţate, .

Mama.licious face parte din concernul danez Bestseller, o adevărată superputere în domeniul îmbrăcămintei, care include şi alte mărci, ca Vero Moda sau VILA.

Společnost Bestseller vznikla roku 1975 v Dánsku. La începutul carierei sale, fondatorul ei, Troels Holch Povlsen, nu avea nimic în comun cu industria îmbrăcămintei. Avea o afacere cu antichităţi de succes, de care se bucura pe deplin. Însă într-o zi, i-a cerut ajutorul un unchi care deţinea un magazin cu îmbrăcăminte şi care avea probleme financiare. Troels la ajutat cu conştiinciozitatea sa proprie şi astfel a început o nouă eră. Dintr-un mic magazin de haine s-a dezvoltat un en-gros şi totul apoi a crescut exponenţial.

Mai Multe Produse De La Acest Brand