Pantofi sport negri din piele Ted Baker Kulei cu detaliu auriu

Pantofi sport negri din piele Ted Baker Kulei cu detaliu auriu

-50%

689,99 lei344,99 leiLivrare gratuita la Cabinele de Fericire

Livrare la Cabinele de Fericire

Bucureşti in 2 zile
Cluj-Napoca in 2 zile
Timişoara in 2 zile

Livrare acasa sau la birou

FAN Courier in 3 zile
Vandut

Adaugat inWishlist

waitlist.form.title.grading.

waitlist.form.description.grading.

E-mail

  • Retur gratuit in 90 de zile
  • Pastrezi doar ce-ti vine bine.
  • Livrare gratuita la Cabinele de Fericire

Detalii despre produs

Ted Baker s-a poziționat încă de la începuturile sale ca un brand cu o voce distinctivă, clară, concentrată mai puțin pe promovare și mai mult pe livrarea de calitate în garderobele  bărbaților care le-au purtat cămășile, devenite iconice în materie de croi și material. 

De aici succesul a urmat organic și brandul câștigă un loc de top în clasamentul celor mai bune labelu-ri de lifestyle din UK.
Ted Baker include  include o gamă variată de producție, printre care vestimentație pentru femei și bărbați, accesorii, parfumuri, încalțăminte, ochelari și ceasuri.  Personalitatea, umorul, atenția pentru detalii și viziunea creativă sunt valorile pe care compania le promovează și care se pot regăsi cu ușurință în fiecare item pe care îl creează.


Detalii: 
- realizați din piele
- detaliu auriu și motive ce imită pielea de șarpe 
- personalizați cu logo metalic
- vârf rotunjit
- închidere cu șiret
- talpă aderentă
- înălțime talpă -3 m

Material: 
exterior - piele 
interior -  textil
talpă - sintetic
 

Codul produsului: 278691

Descopera mai multe

Despre brand Ted Baker

 

Ted Baker este unul dintre brandurile de fashion din Marea Britanie care a cunoscut o crestere foarte rapida, cu o colectie vasta care include piese pentru femei si barbati, accesorii si multe altele.

A inceput in 1987, in Glasgow, ca specialist in realizarea camasilor pentru barbati, al carui magazin a devenit rapis un loc in care se gaseau cele mai bune camasi din imprejurimi. Inca de la inceput, s-a concentrat pe calitatea inalta, accentul pe detalii si pe un mod mai putin conventional de gestionare a afacerii sale – de exemplu, primele magazine ofereau spalat gratuit pentru fiecare camasa cumparata.

Brandul este unul dintre putinele care au ajuns celebre fara niciun fel de campanie publicitara mare, ci doar prin dialog personal si o abordare personale.

In plus, marca este o membra a organizatiei ecologice Green 500, care aregrija de resursele regenerabile si de conditiile etice ale angajatilor si ale animalelor - datorita acestui fapt pot folosi mareriale precum lana de merino.

Mai Multe Produse De La Acest Brand