Blugi albastru închis Mama.licious Ella cu inserție elastică

Blugi albastru închis Mama.licious Ella cu inserție elastică

249,99 leiLivrare gratuită la Cabinele de Fericire

Livrare la Cabinele de Fericire

Bucureşti în 5 zile
Cluj-Napoca în 5 zile
Timişoara în 5 zile
Constanţa în 5 zile

Livrare acasă sau la birou

FAN Courier în 5 zile
Anunță-mă când apare

Adăugat înWishlist

De data asta poate ai noroc!

În curând disponibil! Lasă-ne adresa de email și te anunțăm când apare pe stoc.

E-mail

  • Retur gratuit în 90 de zile
  • Păstrezi doar ce-ți vine bine.
  • Livrare gratuită la Cabinele de Fericire

Detalii despre produs

ZOOT Zice:
Comoditatea este pe primul loc atunci când aștepți un bebe. Dar, de ce să lăsăm la o parte fashionul din haine. Da, blugii sunt comozi chiar și în această perioadă.

 Detalii:
- două buzunare pe partea din față
- două buzunare pe partea din spate
- inserție elastică în talie
- închidere cu nasture
- spălare: 30 ° C

Material:
pantaloni - 60% bumbac, 39% poliester, 1% elastan
inserția elastică - 79% bumbac, 17% nylon, 4% elastan

Dimensiuni pentru mărimea 29/34:
lățime (în stare netensionată) - 42 cm
lungime fără inserția elastică - 102 cm
înălțimea inserției elastice - 26 cm

Sfat Zoot: Alege mărimea pe care o porți în mod normal, articolul se adaptează corpului tău


Codul produsului: 209097

Despre brand Mama.licious

Mama.licious este este o marcă daneză de modă pentru femei gravide, care se bazează pe ideea că femeia trebuie să aibă posibilitatea de a se îmbrăca frumos fie că are sau nu burtică.

Combină cele mai noi tendinţe cu atât de necesarulconfort şi cu materialele plăcute, astfel încât, chiar în timpul sarcinii să vă simţiţi sigură pe sine şi efectiv răsfăţate, .

Mama.licious face parte din concernul danez Bestseller, o adevărată superputere în domeniul îmbrăcămintei, care include şi alte mărci, ca Vero Moda sau VILA.

Společnost Bestseller vznikla roku 1975 v Dánsku. La începutul carierei sale, fondatorul ei, Troels Holch Povlsen, nu avea nimic în comun cu industria îmbrăcămintei. Avea o afacere cu antichităţi de succes, de care se bucura pe deplin. Însă într-o zi, i-a cerut ajutorul un unchi care deţinea un magazin cu îmbrăcăminte şi care avea probleme financiare. Troels la ajutat cu conştiinciozitatea sa proprie şi astfel a început o nouă eră. Dintr-un mic magazin de haine s-a dezvoltat un en-gros şi totul apoi a crescut exponenţial.

Mai Multe Produse De La Acest Brand