Tricou polo roșu s.Oliver
  • Tricou polo roșu s.Oliver
    Tricou polo roșu s.Oliver
  • Tricou polo roșu s.Oliver
    Tricou polo roșu s.Oliver
  • Tricou polo roșu s.Oliver
    Tricou polo roșu s.Oliver
  • Tricou polo roșu s.Oliver
    Tricou polo roșu s.Oliver

Garantăm pentru originalitatea, calitatea
şi bucuria pe care ți-o oferă fiecare produs.

s.Olivers.Oliver

Tricou polo roșu s.Oliver

104,99 lei

 

Ce mărime?

Anunță-mă când apare

Adăugat înWishlist

De data asta poate ai noroc!

În curând disponibil! Lasă-ne adresa de email și te anunțăm când apare pe stoc.

E-mail

LIVRARE poate ajunge la tine în 5 zile

Livrare la Cabinele de Fericire

Bucureşti în 5 zile
Cluj-Napoca în 5 zile
Timişoara în 5 zile
Constanţa în 5 zile

Livrare acasă sau la birou

FAN Courier în 5 zile
PROBEZI LA CABINELE DE FERICIRE ÎNAINTE SĂ PLĂTEŞTILivrare gratuită în 2 zile lucrătoare. Returnare pe loc.
1. Comanzi online mai multe mărimi din ce-ţi place
2. Le probezi la Cabinele de Fericire în 2 zile lucrătoare
3. Păstrezi şi plăteşti doar ce-ţi vine bine
DETALII DESPRE PRODUS
ZOOT Zice:
Tricourile polo reprezintă clasicul, calitatea și rafinamentul. Cam astea sunt și caracteristicile celui care îl cumpără. Cu un croi lejer, tricoul este perfect pentru fiecare zi la birou. Îl poți purta și în parc sau la tenis. 

Detalii:
- asimetrie în partea de jos
- guler ascuțit
- nasturi la decolteu
- șlițuri în partea inferioară
- spălare: 40 ° C

Material: 100% bumbac

Dimensiuni pentru mărimea L:
lățimea umerilor - 46 cm
lungime - 70 cm

 


Codul produsului: 202074
DESPRE BRANDs.Oliver

s.Oliver este un brand german de modă și un business de familie care creează haine și accesorii pentru femei și bărbați de orice vârstă.

Compania a fost înființată în 1969 de Bernd Freier și a fost denumită s.Oliver după eroul romanului Oliver Twist de Charles Dickens. Pentru a reflecta spiritul vremii, „s”-ul (care înseamnă „Sir”) a fost adăugat în denumire, ca omagiu pentru scena londoneză de modă. Datorită faptului că brandul german valorizează atenție pentru detalii, precizia execuției și calitatea, a reușit să se transforme dintr-un mic boutique din Würzburg (cu doar 25 de metri pătrați) în unul din cele mai mari branduri de fashion din Europa, cu clienți în peste 30 de țări din întreaga lume.

Mai multe produse de la acest brand